KONTAKTUJTE NÁS

mrazek BB, ZA, NR, TN
Ing. Mário Mrázek
Mobil: 0917 233 640
mmrazek@anatex.sk
danisovicova BA, TT
Katarína Danišovičová
Mobil: 0917 233 654
kdanisovicova@anatex.sk
kavuliakova BA, TT
Marcela Kavuliaková
Mobil: 0917 233 657
mkavuliakova@anatex.sk
chomik KE, PO
Ján Chomík
Mobil: 0918 115 258
jchomik@anatex.sk
REKLAMNÉ PREDMETY PRE KAŽDÉHO

KATEGÓRIE BLOGU

Ako, prečo a kedy fungujú reklamné predmety?


Čo musíte vedieť pred tým, než vôbec začnete uvažovať nad reklamným predmetom?

Reklamný predmet - v prvom momente tak banálne a jednoduché slovné spojenie. Asi väčšina ľudí sa s ním už stretla alebo ho pozná. Aká je vaša skúsenosť? Ktovie čo si tak odpoviete?. Možno: „No jasné, čo by som nepoznal/a". Asi by ste sa čudovali, ale sú aj prípady, aj keď naozaj ojedinelé, kedy po spomenutí slova „Reklamné predmety" jediné čo bliklo v hlave človeka, bol veľký otáznik. O to je to zaujímavejšie, keď na tom človeku vidíte, ako je doslova ovešaný reklamnými predmetmi.




Čítať ďalej...

Akou silou účinkujú Reklamné predmety na vašich klientov?

Reklamná asociácia GWW z Nemecka priniesla výsledky nedávneho prieskumu v oblasti účinku reklamných predmetov na ich užívateľov. Online hlasovania v Nemecku sa zúčastnilo 2002 ľudí vo veku nad 14 rokov. Výsledky ukazujú, že každý účastník hlasovania vlastní v priemere viac ako 30 reklamných predmetov. Tiež sa potvrdilo, že nielen samotná produkcia reklamných predmetov má význam a účinok na vzťahy spoločností so svojimi zákazníkmi, ale dokonca vlastnenie reklamného predmetu ovplyvňuje spotrebiteľa pri nákupe alebo objednávaní produktov.

Čítať ďalej...

Prečo je používanie reklamných predmetov kľúčové pre rast vášho podnikania?

Reklamné predmety sú veľmi silným marketingovým nástrojom pre vaše podnikanie. Toto všetko môžu pre vás urobiť:

  • Prilákať nových klientov
  • Zvýšiť váš predaj
  • Ovplyvňovať a budovať lojalitu zákazníkov
  • Zlepšiť vzťahy so zákazníkmi
  • Motivovať zákazníkov ku kúpe
  • Prilákať zákazníkov k opakovanej kúpe





Čítať ďalej...

Ako môžu reklamné predmety pomôcť zlepšiť vaše podnikanie

V súčasnej dobe sú reklamné predmety používané rôznymi organizáciami a spoločnosťami na celom svete bez rozdielu veľkosti a zamerania. Sú podstatným nástrojom marketingu a PR. Vychádzajúc z toho, každá firma bez rozdielu dokáže využiť reklamné predmety v niektorej z jej foriem na dosiahnutie stanovených cieľov a na rast svojho podnikania. Pokiaľ sa pristupuje k nákupu reklamných predmetov kreatívne, môžu priniesť omnoho väčší efekt, ako ktorákoľvek iná forma reklamy. Vedia podporiť predaj, budovať imidž, vytvárať morálneho ducha firmy, ako aj budovať vzťahy s verejnosťou.

Čítať ďalej...

Ako vybrať reklamné predmety tak, aby vám pomohli vo vašom podnikaní

Reklamné predmety patria medzi jeden z najlepších spôsobov, ktoré vám môžu pomôcť podporiť rast vášho podnikania. A to aj v prípade ak ste malá firma. V zjednodušenom ponímaní by sme mohli povedať, že účelom je rozdať verejnosti zadarmo reklamné predmety s logom, aby si vás zapamätali a prípadne kúpili váš produkt, alebo využili vaše služby. Existuje množstvo reklamných predmetov v rôznych cenových hladinách, ktoré by sa mohli pre vás hodiť.




Čítať ďalej...

Aké reklamné predmety vybrať?


V prvom rade dajte ľuďom to, čo chcú a potrebujú. Najlepšími reklamnými predmetmi sú tie, ktoré ľudia používajú každý deň a ideálne na verejnosti aby ste dosiahli čo najväčší efekt. Reklamné perá, tričká, šiltovky, hrnčeky, kľúčenky, kalendáre a diáre sú veľmi efektívne pre väčšinu podnikaní. Ľudia ich potrebujú, používajú denne a sú relatívne lacné.








Čítať ďalej...

Existuje pre moje podnikanie špecifický reklamný predmet?

Ponuka na reklamné predmety je taká široká, že hádam ani neexistuje oblasť podnikania, pre ktorú by sa nenašiel predmet, ktorý by ju vystihoval alebo nejakým spôsobom podporoval. Reklamné predmety sú značne univerzálne a hodia sa ku každému podnikaniu. Opäť je to v prevažnej miere o kreativite a výbere vhodného dodávateľa reklamných predmetov a jeho skúsenostiach.



Čítať ďalej...

Ako správne cieliť reklamné predmety?


Kvalitné zacielenie je viac dôležité ako množstvo! Preto si vopred treba pripraviť plán, na koho chcete cieliť reklamné predmety. V podstate sú dve hlavné cieľové skupiny. Do prvej patria už existujúci zákazníci, ktorých chcete aby sa k vám neustále vracali a do druhej skupiny patria nový potenciálny klienti. Ďalej si treba uvedomiť, či našou cieľovou skupinou sú ženy, muži, alebo deti, čo je pri výbere reklamného predmetu dosť podstatné.

Čítať ďalej...

Kedy skutočne šetríte na reklamných predmetoch?

Je cena reklamného predmetu dôležitá? Určite áno, ale nemala by byť jediným a hlavným kritériom pri ich výbere. V ponuke je nespočetné množstvo reklamných predmetov v rôznych cenových kategóriách a kvalitatívnych úrovniach. Napríklad v prípade reklamných tričiek, máte v prípade najpoužívanejšej gramáže materiálu bavlna, čo je 150g, niekoľko kvalitatívnych a cenových úrovní, ktoré závisia od značky výrobcu.


Čítať ďalej...

Dosiahnite aby vás vaši klienti a okolie milovali

Podstatou reklamných predmetov je, aby ste dali vášmu klientovi viac, ako od vás očakáva. Aby dostal viac, ako si u vás objednal a zaplatil. Je to jednoduché. Takáto drobnosť, pridaná hodnota navyše sa len tak nezabúda. Každý miluje darčeky a o to skôr, keď sa nejaký ujde aj mimo Vianoc. A za to vám bude ochotne používať váš reklamný predmet a šíriť vašu značku vo svojom okolí.

Čítať ďalej...

BLOG

blog1 blog2 blog3

Ako, prečo a kedy fungujú reklamné predmety?

Aké reklamné predmety vybrať?

Zaujímavosti o brandingu, potlači a grafike

NESTRÁCAJTE ČAS, ZAVOLAJTE NÁM

mrazek danisovicova kavuliakova mrazek
Banská Bystrica, Žilina
Ing. Mário Mrázek
Mobil: 0917 233 640
mmrazek@anatex.sk
Trnava, Bratislava
Katarína Danišovičová
Mobil: 0917 233 654
kdanisovicova@anatex.sk
Trnava, Bratislava
Marcela Kavuliaková
Mobil: 0917 233 657
mkavuliakova@anatex.sk
Košice
Ján Chomík
Mobil: 0918 115 258
jchomik@anatex.sk