Ak už ste sa rozhodli používať reklamné predmety, treba klásť dôraz aj na vaše meno. Logo by nemalo chýbať na žiadnom vami darovanom reklamnom predmete. Darovať darčekový kôš môže priniesť svoj efekt, ale zabudne sa naň po poslednej čokoláde, alebo ak sa aj nezabudne, zostane v povedomí len vo veľmi úzkej skupine ľudí. Logo a meno vašej firmy sa musí šíriť ďalej. Len v tom prípade sú financie do nich vložené využívané efektívne.
Využite priestor každého reklamného predmetu
Využite priestor každého reklamného predmetu na to, aby na ňom bolo minimálne vaše logo a web stránka. Ideálne je umiestniť aj ďalšie kontaktné údaje, alebo slogan. Záleží to však aj od samotného predmetu, ktorý ste si vybrali.
Veľmi dôležité je aj využitie priestoru na samotnom predmete. Pokiaľ to situácia umožňuje, využite priestor na reklamnom predmete čo najefektívnejšie a tak, aby logo a údaje na ňom boli dobre viditeľné a čitateľné.Nesnažte sa na malý priestor vtesnať čo najviac informácií a naopak veľký priestor nechať nevyužitý. Veľkú rolu tu zohráva aj kreativita, aby sa napríklad reklamné tričká s potlačou nezmenili na pracovné oblečenie pre montérov.
Autor: Ing. Vladislav Klajban, Anatex, s.r.o. – Reklamné predmety