Viete aké reklamné predmety sú pre váš biznis tie pravé? U nás nájdete širokú škálu produktov od praktických výrobkov ako sú tašky s logom, perá či magnetky, cez luxusné sekty so zlatom až po eko-friendly produkty z recyklovaného papiera, korku, bambusu či iných prírodných materiálov.
Reklamné predmety sú skvelým spôsobom, ako zvýšiť povedomie o vašej značke a zároveň ponúknuť praktický darčekový predmet vašim zákazníkom, či zamestnancom. Pred samotným výberom reklamných predmetov, by ste však mali zvážiť niekoľko nasledovných krokov, aby vybraný darčekový predmet splnil svoj účel.
- Identifikácia cieľovej skupiny: Zamyslite sa nad tým, kto je vaša cieľová skupina a aké sú ich záujmy a preferencie. Je rozdiel aký reklamný predmet dáte vrcholovému manažérovi a aký predmet poslúži výrobnému zamestnancovi.
- Výber cieľa kampane: Rozhodnite sa, aký cieľ chcete dosiahnuť reklamnými predmetmi (napr. zvýšiť povedomie o značke, odmeniť verných zákazníkov, prilákať nových zákazníkov, poďakovať zamestnancom).
- Účel reklamného predmetu: Zamyslite sa, či chcete osloviť veľké množstvo ľudí drobným a lacným reklamným predmetom, alebo chcete poďakovať za spoluprácu top zákazníkom hodnotnejším darčekom.
- Stanovenie rozpočtu: Určte si rozpočet, ktorý máte k dispozícii na nákup reklamných predmetov.
- Dizajn a personalizácia: Premyslite si, aký dizajn a personalizácia by najlepšie vyhovovali vašej značke a cieľovej skupine. Či chcete šíriť len vaše logo, alebo predmet bude niesť aj vaše motto, prípadne obrázky.
- Distribúcia: Je rozdiel, či budete odovzdávať darčeky osobne, alebo pôjdu prepravnou spoločnosťou cez pol sveta. Krehké a ťažké predmety vám môžu spôsobiť dodatočné náklady, pokiaľ ich nebudete prepravovať osobne.
- Správny výber dodávateľa. Je dôležité vybrať a odprezentovať firemné hodnoty či identitu správne. Ak neviete ako, práve preto sme tu my, kontaktujte nás a radi vám pomôžeme.