Ako vybrať reklamné predmety tak, aby vám pomohli vo vašom podnikaní

Reklamné predmety patria medzi jeden z najlepších spôsobov, ktoré vám môžu pomôcť podporiť rast vášho podnikania. A to aj v prípade ak ste malá firma. V zjednodušenom ponímaní by sme mohli povedať, že účelom je rozdať verejnosti zadarmo reklamné predmety s logom, aby si vás zapamätali a prípadne kúpili váš produkt, alebo využili vaše služby. Existuje množstvo reklamných predmetov v rôznych cenových hladinách, ktoré by sa mohli pre vás hodiť.

Ak sa zamýšľate nad tým, aký reklamný predmet by sa najlepšie hodil pre vaše podnikanie, alebo reklamnú kampaň, tak pred jeho samotnou kúpou a výberom z katalógu, by bolo dobré si ujasniť odpovede na niekoľko nasledovných otázok:

Predmet – čiže aký predmet, alebo okruh predmetov by sa najlepšie hodil na naplnenie nášho cieľa

  • Cena – koľko peňazí si môžeme dovoliť zaplatiť za reklamný predmet, (nezabudnite na náklady spojené s potlačou). Cenu do značnej miery ovplyvňuje aj množstvo, ktoré plánujete objednať.
  • Cieľová skupina – čo znamená, komu má byť reklamný predmet určený. Top klienti, bežný zákazníci, zamestnanci, muži, ženy, deti…
  • Účel na aký majú byť reklamné predmety použité. Zvyšovanie predaja, public relation, odmeňovanie zamestnancov, budovanie značky…
  • Súvis s podnikaním – bolo by dobré, aby Reklamné predmety do istej miery súviseli s činnosťou vášho podnikania, alebo by nemali negatívne vplývať na vaše meno. Ak máte napríklad lekáreň, tak rozdávať klientom zapaľovače, alebo otvárače na víno alebo na pivové fľaše by nebolo veľmi vhodné.
  • Vaše logo alebo správa – koľko miesta potrebujeme mať na predmete, aby sme naň umiestnili všetky požadované údaje. Bude na ňom len logo, viac lôb, alebo potrebujeme umiestniť aj iné údaje?
  • Doba použitia– čo znamená, ako dlho chcete aby reklamný predmet šíril vaše meno alebo správu svetu,
    • Potrebujeme veľké množstvo jednorazových predmetov pre zabezpečenie masovosti na pripravovanú akciu a financie sú obmedzené.
    • Potrebujeme predmety s dlhou dobou použiteľnosti, pre čo najefektívnejšie zhodnotenie vložených finančných prostriedkov
  • Distribúcia – ako budete reklamné predmety rozdávať klientom. Osobne, poštou…

Autor: Ing. Vladislav Klajban, Anatex, s.r.o. – Reklamné predmety

Predchádzajúci článok
Aké reklamné predmety vybrať?
Nasledujúci článok
Ako môžu reklamné predmety pomôcť zlepšiť vaše podnikanie

Najnovšie v blogu

Naša ponuka kategórii reklamných predmetov

Hľadáte vhodnú reklamu pre vašu firmu?

V Anatex vytvárame reklamné predmety na mieru podľa vašich potrieb a predstáv. Kontaktujte nás a spolu vyberieme tie najlepšie riešenia pre efektívnu prezentáciu vašej firemnej identity. 

Tlačíme vašu značku k úspechu!

YouTube