KONTAKTUJTE NÁS

mrazek BB, ZA, NR, TN
Ing. Mário Mrázek
Mobil: 0917 233 640
mmrazek@anatex.sk
danisovicova BA, TT
Katarína Danišovičová
Mobil: 0917 233 654
kdanisovicova@anatex.sk
kavuliakova BA, TT
Marcela Kavuliaková
Mobil: 0917 233 657
mkavuliakova@anatex.sk
chomik KE, PO
Ján Chomík
Mobil: 0918 115 258
jchomik@anatex.sk
REKLAMNÉ PREDMETY PRE KAŽDÉHO

KATEGÓRIE BLOGU

Zaujímavosti o brandingu, potlači a grafike


Správne nadizajnované logo na reklamnom predmete zvyšuje jeho úspech

Tak ako dobrý prezentačný leták, alebo web stránka, aj vaše logo a informácie umiestnené na reklamnom predmete by mali byť upravené a použiteľné. Nie je veľmi vhodné „natlačiť" celé kontaktné údaje vrátane adresy napríklad na pero. V niektorých prípadoch sa ani samotné logo na ne nezmestí. Dbajte na to, aby vaše logo na reklamnom predmete vyniklo.

Čítať ďalej...

Branding technológie



Branding slúži na to, aby sa akýkoľvek „bežný" reklamný predmet stal práve reklamným predmetom, teda nositeľom loga alebo vášho posolstva. Branding doslova znamená značkovanie, samozrejme logom spoločnosti, produktu, alebo sloganom a prípadnými kontaktnými údajmi.




Čítať ďalej...

Ak vaše logo neukážete svetu, akoby vaša firma ani nebola

Ak už ste sa rozhodli používať reklamné predmety, treba klásť dôraz aj na vaše meno. Logo by nemalo chýbať na žiadnom vami darovanom reklamnom predmete. Darovať darčekový kôš môže priniesť svoj efekt, ale zabudne sa naň po poslednej čokoláde, alebo ak sa aj nezabudne, zostane v povedomí len vo veľmi úzkej skupine ľudí. Logo a meno vašej firmy sa musí šíriť ďalej. Len v tom prípade sú financie do nich vložené využívané efektívne.

Čítať ďalej...

Sieťotlač - história a súčasnosť

Sieťotlač, v základnej podobe ako ju poznáme dnes, vznikla v Číne približne v 10. storočí pred naším letopočtom. Ide o najstaršiu tlačiarenskú technológiu, ak nerátame technológiu odtláčania ľubovoľného predmetu namočeného do farby na predmety. O jej vznik sa pričinil nemalou mierou technologický rozmach tejto krajiny a dopyt po dekoratívnej úprave rôznych textílii vrátane hodvábu.

Čítať ďalej...

Razba – slepotlač

Určite ste už niekedy držali v rukách predmet, ktorý bol označený razbou. Pôsobil elegantne, dotyk s ním bol príjemný a ak išlo o dokument, dodával mu vážnosť . Razba patrí medzi najstaršie technológie a my vám radi prezradíme niekoľko  zaujímavých informácii.




Čítať ďalej...

Tampoprint - história a súčasnosť

Priemyselná revolúcia v 18. storočí a s tým súvisiaci štart konzumného spôsobu života viedol k zvýšenému dopytu po vreckových a náramkových hodinkách. Nová trieda pracujúcich požadovala tovar dostupný dovtedy len pre vyššiu triedu. Hodinárske firmy vo Švajčiarsku zachytili tento trend a začali produkovať vreckové hodinky v masovom meradle pre anonymného zákazníka.

Čítať ďalej...

Kníhtlač - dedičstvo pána Gutenberga

Keď sa povie kníhtlač, každému napadne meno Gutenberg. Bol to práve on, kto v 15. storočí vynašiel mechanický spôsob rozmnožovania textu známy ako kníhtlač. Aj keď sú krajiny, ktoré si robia právo na tento vynález, Gutenberg je chápaný ako otec tejto technológie, ktorá sa stala neoddeliteľnou súčasťou kníh.

Čítať ďalej...

Digitálna tlač - lacno, rýchlo od jedného ks

Pod pojmom digitálna tlač chápeme tlačovú technológiu, ktorá umožní bez ďalšieho medzikroku vytvoriť tlačový výstup. Objavila sa na rozhraní 80. a 90. rokov 20. storočia, takže patrí medzi najmladšie tlačové technológie.


Čítať ďalej...

Ofsetová tlač - kvalitne a čím viac, tým lacnejšie

Ofsetová tlač je jedna z najmladších tlačiarenských techník. Má univerzálne použitie a aj preto je vo svete najpoužívanejšou. Jej názov je odvodený z anglického výrazu off-set – nepriama tlač, resp. z pojmu set-off – obťah.


Čítať ďalej...

Guinessov rekord
v reklamných predmetoch prekonaný
o 234,77 m

Zápis do Guinessovej knihy rekordov sa objavil aj v nezvyčajnej oblasti - v reklamných predmetoch. O nový rekord sa postarala nemecká firma vyrábajúca písacie potreby, keď odprezentovala najdlhšiu ceruzku na svete.

Čítať ďalej...

BLOG

blog1 blog2 blog3

Ako, prečo a kedy fungujú reklamné predmety?

Aké reklamné predmety vybrať?

Zaujímavosti o brandingu, potlači a grafike

NESTRÁCAJTE ČAS, ZAVOLAJTE NÁM

mrazek danisovicova kavuliakova mrazek
Banská Bystrica, Žilina
Ing. Mário Mrázek
Mobil: 0917 233 640
mmrazek@anatex.sk
Trnava, Bratislava
Katarína Danišovičová
Mobil: 0917 233 654
kdanisovicova@anatex.sk
Trnava, Bratislava
Marcela Kavuliaková
Mobil: 0917 233 657
mkavuliakova@anatex.sk
Košice
Ján Chomík
Mobil: 0918 115 258
jchomik@anatex.sk